04 februar, 2008

Moja sestra se poroči

Sobota, 26.1.2008, je bil dan, ko se je poročila moja sestrica. Dan je bil prekrasen, poroka pa v Kranjski Gori. Človek bi mislil, da bo zimska idila. Ampak v dolini ni snega skoraj nič.

Ker nisem želel tvegati in se na sestrini poroki učiti poročnega fotografiranja sem poiskal nekoga, ki to že obvlada, g. Jureta Freliha, poznanega tudi kot Olki. Sam pa sem se učil. Tule je nekaj mojih poizkusov.

Uršula in Mila

Obred je bil v kranjskogorski cerkvi in ker so zimski dnevi kratki, je bila v dolini po končanem obredu že senca. Poroka naj bi bila seveda zimska, zato smo se odpeljali na Vršič. Trentarska stran se je še kopala v soncu, hribi pa so bili prekrasno zasneženi. Jure je kar vriskal, ženin in nevesta pa tudi, saj je bila Uršula bila na začetku kar malo proti izletu na Vršič.


Uršula & Rok

nevesta

Uršula & Rok

Ker so me porabili za asistenta (prekrasno stojalo za odbojnik sem:)), sem komaj uspel slikati še mojstra pri delu. Tule pa je nekaj slik izza kulisja.

Master at work



Drugi del, ohcet, pa je bila v Planici. Bila je drugačna, bila je super. Tam pa sem več slikal in morda objavim še kakšnega od portretov, ki so nastali v bolj sproščenem vzdušju.

PS. Juretove izdelke pa še čakamo (Jure, nevesta je že čisto nestrpna!). Ko bodo, jih pokažem.

3 komentarji:

Alenka Čož pravi ...

meni sta res vsec fotki "ursula in mila" ter "ursula in rok". izzarevata posebno obcutje, tako da cestitke... ocitno je bilo tvoje "ucenje" uspesno. :)))

David pravi ...

hvala!
Ampak, zdi se mi, da moraš predvsem vedeti, kako postaviti portretiranca, to pa je na Vršiču počel Olki, jaz pa sem "kradel" posnetke :)

Žiga Mihelčič pravi ...

lepe fotografije:)so mi všeč:)