02 september, 2007

Še sem zraven :-)

Samo enostavno ni časa kaj pametnega pofotkat. Vsak dan pa pregledam "zsfb" bloge in nazadnje me je Stanetov zapis o RAW spodbudil, da ga preizkusim še sam. Že prej sem poizkušav kar v PS Elements, pa mi nekako ni sedlo. Zdaj sem pa kar Stanetu sledil, sem ravno rabil eno CF kartico, pa sem zraven dobil še C1-LE. Ko bom kaj naštudiral, pa pokažem.

Sem se pa že prijavil na Fotolov, ki ga bo vodil Olki. Verjamem, da bo odlično! A gre še kdo od vas?

No, da ne bom smo nakladal, ena fotka enega maminih psov. Na sliki je Ruby, ki bo v kratkem imela mladičke, jaz pa priložnost za fotografiranje ;)

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Mislim, da te RAW ne bo razočaral. Je res malenkost več dela, so pa rezultati toliko boljši.

Glede programa ti pa težko kaj svetujem, saj uporabljam Lightroom. Bom pa definitivno kaj objavil na to temo, če te bo zanimalo.

CrniSC pravi ...

Tako je prav. Probaj in se potem sam odloči.