14 september, 2007

Z balonom nad Ljubljano

Prvič sem letel z balonom. Na srečo se vse dogaja zelo počasi in brez naglice, tako da je čas za ogledovanje kot tudi za fotografiranje. Poleteli smo z Brda, pristali pa v Sneberjah.

Proti severu

40 m nad košaro

V zraku je bila gneča

Nad Tivolijem

Center


Ja, balonarstvo je fajn. Tale Merkurjev balon je trenutno največji pri nas. V košaro gre 24 potnikov. Pilota sem spraševal kako je z zimskimi poleti. Menda je takrat še lepše leteti, ker so vetrovi stalni in predvidljivi. Organizirajo pa zimske polete čez Alpe. Traja 4-5 ur, pa deset potnikov gre v košaro. Mene zelo vleče. Še koga?

3 komentarji:

CrniSC pravi ...

So mi vse všeč, razen tiste sence. Bi bila boljša brez.

Luka pravi ...

zelo lepo! všeč fotke, si imel srečo z vremenom, je tudi vidljivost dobra.

ja tudi zimska čez alpe mora bit nora, sem takoj za! LP L

Anonimni pravi ...

Že lep čas se spravljam k temu. Kakšne so pa cene. In pozimi zna biti precej hladno.